יריב עמית -

מנכ"ל, עמית בן נון

יריב עמית, יליד פ"ת,  1967 ,נשוי ואבא ל 3 ילדים.  מומחה במיתוג ובולטות, פרסומאי, שותף במשרד המיתוג והפרסום "עמית בן נון". בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים. מחבר ספר האלף בית  של פרסום מנצח.

משרדו אחראי על מיתוג מחדש של עיר הנדל"ן ועל מיתוג ומהלכים פרסומיים של מיטב חברות הנדל"ן בארץ: שיכון ובינוי- TIME TOER- ,  רוטשטיין קמפיין העטים , HIGH הגנים התלויים, UPTWON TOWER בת ים ועוד.

האני מאמין שלו: בשביל לדעת שיש לך קמפיין מנצח ביד, שאל את עצמך שתי שאלות: אחת- האם הוא בולט בטירוף? כזה שלא ניתן להתעלם ממנו, והשנייה- האם הוא מוכר, רלוונטי, מתאים לערכי המותג וחופף לאסטרטגיה?

אם ענית על שתי שאלות אלו חיובי, יש לך קמפיין מנצח.  אתה מוזמן לצאת לדרך, בלי כל חשש!

בנוסף לאלו, חשוב היום מאוד ליצור את חווית המותג , מה שנקרא THE TOTAL BRANDING . שפה מיתוגית אחידה ועקבית בכל הפרמטרים  התקשורתיים החיצוניים והפנימיים , אשר יוצרים בידול משמעותי וערך רגשי גבוה לפרוייקט, מה שבסופו של דבר

מחבר את הלקוח לפרויקט, ויוצר את הייחודיות, שהוא כל כך מחפש.

.